2015. január 6., kedd

1. DÍJ

Nos sziasztok! :) Újra itt vagyok, de ezúttal nem résszel, hanem egy díjjal, amit nagyon szépen meg szeretnék köszönni Cool Girls-nek! Tulajdonképpen ez íróként a 2. díjam, de eme blog számára még csak az első és úgy éreztem, hogy megérdemli, hogy ide tegyem ki, egyébként sem illene a másik blogom sikeréhez írni ezét.
Szóval akkor kezdjük is.

Szabályok:
1. Írj magadról 10 dolgot!
2. Válaszolj a 10 kérdésre!
3. Tegyél fel 10 kérdést!
4. Küld tovább 10 embernek!

1. Tíz dolog rólam:
1. Halálosan rettegek a hangyáktól
2. Talán ciki, de néha többre értékelem a barátságot, a baráti családomat, mint az igazit (természetesen őket is imádom, de néha jobban esik egy barát vigasztalása)
3. Nem szeretem a pénzemet magamra költeni (hacsak nem kaja) elsősorban a barátaimra költeném
4. Imádok rajzolni, animációval vagy grafikával szerettem volna továbbtanulni, de a szüleim szerint nem tudok rajzolni
5. Louis centrikus vagyok, meglepő, de nekem SZINTE teljesen mindegy éppel kivel, de shipelem, amíg Louis és amíg bottom!Louis
6. Németet tanulok 3 éve, de ha három szót ki tudok nyögni nagyon örülök, rémesen utálom a nyelvet, mert nem bírok vele mit kezdeni
7. Az írást a roleplayer előéletem miatt kezdtem el
8. Amikor kicsi voltam azt hajtogattam napi szinten, hogy apához megyek hozzá feleségül, csak és egyedül hozzá
9. Három teljes éve rövid hajjal élem az életemet, nagyon nem is tervezem megnöveszteni, így különc leszek jövőre a szalagavatómon
10. Egy napon születtem Louis Tomlinsonnal, csak pár évvel később ;3

2. Válaszaim a tíz kérdésre:
1.-Miért szereted Larry-t?
- Remek kérdés, szinte meg sem tudom válaszolni. Mert annyira csodálatos. Mindig is ilyen párkapcsolatra vágytam mint az övéké, bele tudom élni magamat és boldoggá tesz
2.-Ki a kedvenced a bandából? Miért?
- Louis, Louis Louis Louis. Hogy miért? Nos szerintem ő egy csodálatos személyiség, azon kívül, hogy mindig is felnéztem rá mindig mosolyt tudott csalni az arcomra, megvigasztalni ha sírtam, még ha nem is tudott róla, valamint sok sok helyzetben éreztem már úgy, hogy teljesen átérzem, amit ő, volt, hogy hasonlóképpen gondolkoztam vele.
3.-Van testvéred? Ha igen,mennyi?
- Van egy bátyám aki 2 napja lett 24 éves és egy öcsém, aki áprilisban fogja tölteni a 4-et
4.-Melyik az az ország ahova szívesen elmennél?
- Anglia. Ott is szeretnék élni. Ezen kívül egyébként Japán és Texas állam
5.-Nyár vagy tél?
- Ööööhm..... Téééél...? Igaz, hogy befagy a seggem, de legalább nem melegem van és nem tudok már hova vetkőzni, meg több minden is van télen
6.-Mi leszel ha ,,nagy" leszel?
- Fogalmam sincs! A pályaválasztás évében állok, illetve a 11. osztályomban és hiába szeretnék animációt, grafikát, angol nyelvet tanulni, ahogyan írtam korábban a szüleim szerint rémesen rajzolok, ezért nem engedik meg
7.-Mi a kedvenc virágod?

8.-Van otthon állatod? Ha igen,mi?
- Van egy cicám, Louisnak hívják, valamint egy Maci névre keresztelt svájci németjuhászom


9.-Olvasónk vagy? :D
- Mostantól az leszek, örülök, hogy megmutattad a blogot a díjjal együtt ;3
10.-Milyen színű a szemed?
- Hát... Kinek mi. Őszintén szerintem zöld, mások szerint kék. Fogalmam sincs, igazából a fénytől is függ teljes mértékben.

Hogy őszinte legyek az előző díjamnál 1-2 hete továbbadtam mindenkinek, akinek szerettem volna, kérdések sem igazán jutnak eszembe így hajnal 1-kor, ezt most nem szeretném továbbítani, ha nem haragszotok meg miatta. ♥ Még egyszer köszönöm szépen a díjat!

3 megjegyzés:

  1. Hello, hoztam egy kis meglepit !!!! :):)^^ ---> http://wonderlandforeveryone1d.blogspot.hu/2015/01/award-21.html
    Pusy: Naomi Greg xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziaszia!
      Nagyon szépen köszönöm, amint hazaérek megpróbálom megcsinálni ♥♥

      Törlés
  2. Jó virág! :D Innentől kezdve ez lesz a kedvencem! :D Örülök,hogy olvasónk leszel! :)
    xxCoolGirls

    VálaszTörlés