2015. január 17., szombat

3. és 4. Díj

Nagyon szépen köszönöm a díjat Juditnak és Naominak! ♥ Imádlak titeket! Well, akkor nézzük is a díjakat

Szabályok: 
1. Írj magadról 10 dolgot
2. Válaszolj 10 kérdésre
3. Tegyél fel 10 kérdést
4. Küldd el 10 embernek

1. Tíz dolog rólam
1. Eléggé írói válságomat élem mostanában sajnálatos módon
2. Ezért ritkábban is írok részeket meg ilyesmiket a blogjaimba
3. Ha írok is akkor nagyon örülök neki, hogy támaszkodhatok Judit segítségére a részekkel kapcsolatban
4. Újonnan hihetetlen nehéznek találom az írni magamról 10 dolgot pontot
5. Gyakran gondolkozok hülyeségeken, amiken talán más emberek nem is
6. Jelenlegi álláspont szerint 2 oneshotot és 1 kisregényt kezdtem el a blogrészeken kívül, de lusta vagyok befejezni őket
7. Ki nem állhatom Taylor Swiftet (oh well)
8. A Raven Agrippa név egyébként egy saját magam által tervezett karakter neve, akit imádok
9. Mikor elmondom valakinek facebookon a nevemet minimum 2x visszakérdez, hogy mivan? Aztán leíratja velem (Nem is hibáztatom őket érte)
10. Ha a kedvenc tárgyaimon csak egy porszemet is meglátok agybajom van, félő, hogy egyszer azért kopnak majd el, mert minden apró porszemecskét letörlök róluk, egyébként pedig takarítani rühellek

2. Tíz válaszom
Naominak:
1.Van olyan gátlásod, amelyet nagyon le szeretnél küzdeni?
- Nagyon le szeretném küzdeni a jellemem azt a részét, hogy nem merek ráírni emberekre, mert "biztos zavarom" "idegesítem" sok emberrel ezért nem beszélek, akivel pedig szeretnék
2. Szereted a teát? Ha igen, milyen fajtájút?
- IMÁDOM. A tea az életem, nem is élek nélküle! Epres, barackos, fekete... De igazából mindegy, csak tea legyen!
3. Kedvenc könyved, kedvenc idézete?
- One Direction - Who We Are
Ugyan még nem olvastam végig, de a kedvenc idézetem eddig a szívem csücskétől Louis Tomlinsontól származik: "Work, work work. Take nothing for granted. Don't stop. DON'T STOP!"
4. Van valamilyen titkos tehetséged?:P
- Ha elmondanám nem lenne titkos ;3
5. Mit szeretnél elérni az életben?
- Szeretnék találkozni az One Directionnal és a Crown the Empire-val (szép álmok), de az egyetlen dolog, amit tényleg nagyon szeretnék, az az, hogy egy angol nyelvű országban, városban éljek. Az angol az életem, azzal szeretném élni az életemet.
6. Mit gondolsz, ez mennyire fog teljesülni?
- Nos szerintem teljesülhet, a szüleim szerint kizárt. Majd meglátjuk. Én nagyon szeretném.
7. Van valamilyen mottód, ami bármikor felvidít, avagy energiát ad? Ha igen, mi az?
- Az It Is What It Is-t mondogatom állandóan, meg azt, hogy lehetne rosszabb is igazából, de olyan nincs, ami felvidítana, vagy energiát adna
8. Menni fogsz a bécsi koncertre?
- Sajnálatos módon nem
9. Milyen nyelveken tudsz beszélni?
- Tudok magyarul (wow) és angolul (életem nyelve ♥) valamint németül köpök 1-2 szót és kifejezést (3 éve tanulom de semmit nem tudok), Japánul szintén tudok pár egyszerűbb szót, kifejezést
10. Hol lennél most legszívesebben?
- Londonban, hogy őszinte legyek. Vagy valamelyik batárommal.
Juditnak:
1. Miért szeretsz ebben a műfajban írni?
- Jó kérdést tettél fel xD Talán az előéletem is közre játszhat, egyszerűen pedig nem gondolom, hogy bármiben is különbek lennének a melegek a heterosexuális emberektől. Valamiért jobban tetszik a téma, mint az, hogy egyszerűen egy lányról és egy fiúról írjak. Arra ott van a több 100 olyan blog.
2. Ha befejezed a mostani történetedet, fogsz írni egy másikat? Ha igen, milyet?
- Életem 5 blogom van, nem hiszem, hogy ha befejezem ezt, akkor újba fogok kezdeni xD Egyébként terveztem még egy témát, de valószínűleg csak kisregény lesz belőle, ahogyan említettem facebookon
3. Milyen a személyiséged?
- Rémes. Ahogyan én ismerem magamat félek emberekre ráírni mert zargatni fogom őket, nem kedvelnek, blabla. Ezen kívül egyébként túl naivnak tartom magam, bár kevés olyan ember van, akiben tényleg nagyon megbízom és a legféltettebb titkaimat is elmondom. Hát fogalmam sincs, nem tudnám jellemezni ezeken kívül a saját személyiségemet, aki ismer, az tudja. Egy hülye vagyok!~
4. Eddig mi volt a legnehezebb dolog, amit tapasztaltál az írás terén?
- Amikor másfél év után újra írtam egy 18+ jelenetet. Na abba visszazökkenni.
5. Kedvenc idézet?
- Never Let Life Kill Your Spark! (Crown the Empire - The One You Feed)
- When I have nowhere left I could run away, will you lie to me, tell me I'll be okay? Close my eyes and lay me on my tomb, then pull the trigger and send me home! (Crown the Empire - Millennia)
6. Kedvenc könyv?
- One Direction:Who We are >:3
7. Mi leszel, ha "nagy" leszel?
- A fene tudja ;___; Tényleg nem tudom és ez gáz, így 11. osztályban. Ahogyan említettem, rajz pályára szerettem volna menni, de a szüleim szerint nem tudok rajzolni, így az angolnál maradtam, de nem tudom, hogy mit kezdjek a nyelvvel. Valaki jó pálya ötletek egy angol mániásnak, aki külföldre akar menni? :"D
8. Ha kapnál egy szabad napot, kivel töltenéd el a legszívesebben? Mit csinálnátok?(lehet híresség is:3)
- Louis Tomlinson természetesen és ehm... Ülnénk otthon videójátékozva, pizzát szabálva és beszélgetnénk, viccelődnénk... Ilyesmik.
9. Volt-e olyan blog, amit ha elkezdtél olvasni, alig bírtad abbahagyni? Ha igen, melyik?
- LOVE AND PAIN. 10000% LOVE AND PAIN
10. Mit szeretsz szabadidődben csinálni?
- Olvasni (nemám könyveket, az nem az én stílusom, blogokat olvasok), rajzolni, gamerkedni, beszélgetni a barátaimmal, zenét hallgatni, angolozni, fordítani, teát inni liter számra... Ehm... Ja.

3. Tíz kérdésem:
1. Híve vagy a kávénak, cappuccinonak ébredéskor?
2. A saját értékrendedet alapul véve, számodra mi jelent erkölcstelenséget?‎
3. Ha van szerencse szám, akkor van szerencse betű is?‎
4. Milyennek látod magad és milyennek szeretnéd? Főleg belsőleg.~
5. "A kivétel erősíti a szabályt." Milyen szituációra lehet ezt mondani és melyre nem?
6. Mi jut eszedbe arról, hogy fenn a pokolban és lent a mennyben?
7. Ha egy barátod elveszítene egy fogadást,hogy szívatnád meg?‎
8. Kitől/kiktől várod el a legjobban a szeretetet? Hogyan érzed magad ha kiderül, hogy valaki nem szeret te pedig nagyon szereted őt? (Természetesen itt csak a baráti szeretetre gondolok, az odaadó baráti szeretetre)
9. Egy kórházi ágyon ébredsz és fogalmad sincs, mi történt. Le vagy szíjazva és csöpög a karodba az infúzió. Mik az első gondolataid?
10. Miért jó az egyeseknek, ha játszadozhatnak más ember érzéseivel?

4. Akiknek küldöm:
1. Loraa *-* (azt hiszed érdekel, hogy az előző díjadat is tőlem kaptad? >:3 Nem. Érdekelnek a válaszaid.)
2. Lana (Nem is tudom hanyadik díjam ez neked, de noprob.)
Nem érdekel, hogy szabálytalan, de kíváncsi vagyok az ő válaszaikra is, így a két csodás személy, akitől kaptam a díjat
3. Judit
4. Naomi Greg
5. ± ||. Kaede .|| ±

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése