2015. január 12., hétfő

2. DÍJ

Sziasztok! Itt a második díjam is, amit nagyon szépen köszönök Naomi Greg-nek!!! Imádlak! ♥♥
P.S.: Köszönöm szépen a dicséretet, azt hiszem mától van +1 oldal, amit követni fogok :) ♥♥

Na akkor kezdjük is el.

Szabályok:
1. Írj magadról 10 dolgot!
2. Válaszolj 10 kérdésre!
3. Tegyél fel 10 kérdést!
4. Küldd tovább 10 embernek!

1. Tíz dolog rólam:
1. A fele tantárgyból sem tudom, hogy hanyas leszek félévkor
2. Viszont nagyon meglepődtem, mikor nem buktam biológiából hála égnek és angolból realizáltam, hogy megkapom az első ötösömet bizonyítványban, ráadásul egy D-vel tarkítva
3. Nem tudom eldönteni, hogy a hideget vagy a meleget utálom jobban, reggel utálok kikelni az ágyamból, mert fázom (télen-nyáron, szóval)
4. Minden nap, kivétel nélkül, mikor hazaérek az iskolából alszom. Változó időpontokban, általában 5-fél 6-ig, de van, hogy azon kapom magam, hogy 9-kor ébredek fel (de volt példa negyed 12-re is)
5. Éppen ezért hajnal 2-3 órákig nyomkodom a laptopot a takaró alatt
6. Öregnek érzem magam, így, Zayn születésnapján, pedig még nem is vagyok annyira vénnek mondható. Talán.
7. Miután letöltöm a kedvenc játékaimat pl. sosem próbálom ki őket napokig vagy hetekig, mert mindig "Ah, de inkább beszélek xy-al Általában Lana, Judit vagy Réka, bár bármelyik olvasómmal szívesen elcsevegnék, vagy esetleg írok"
8. Kövezzenek meg az imádók, de nem szeretek filmet nézni. Az első 10 percben megunom és "Inkább megyek játszani" "Vagy írok" "De meghallgatom ezt a zenét" "Nem is, inkább rajzolok"
9. A One Direction az egyetlen zene, amit hallgatok és "fanolok" a rockon, meg ilyesmiken kívül
10. Ehm most csak elnéztem a szoba oldalába és meg kell, hogy mondjam... Imádom a hosszú kabátokat. Amik combközépig, de minimum fenék alá érnek, pl. a kedvenc kabátom, ami egy szövetkabát Nem tudtam mit írjak ide

2. Tíz válaszom:
1. Bántottak valaha a Directioner rangod miatt? Ha igen, hogyan élted át?
- Őszintén megmonom igen, és visszaszóltam. Elnézést, de nem az a fajta Larry shipper vagyok, aki írogat a fiúknak, hogy "Jaj ne tagadd, akkor is meleg vagy." "Ugyan már, senki nem hiszi el, hogy nem vagy együtt vele." "Larry is real" én megtartom magamnak, a blogjaimnak és a barátaimnak, és főleg a twittertől, meg az ilyenektől tartom távol, ne tévesszenek össze az ilyenekkel
2. Melyik a kedvenc dalod a Four albumról?
- Egyértelműen a Where Do Broken Hearts Go? Az a dal annyi erőt adott nekem a dallamával meg úgy mindenével, mint még semmi >w< De ha éppen olyan hangulatomban vagyok, akkor a Spaces, viszont a No Control is az egyik életem az albumról
3. A melegségen kívül, van/nak olyan sztereotípia/ák, amely/ek ellen küzdesz?
- Attól függ, hogy mi számít olyan sztereotípiának? Régebben, mikor még nem lehetett kitépni sem az animék világából, a cosplayből, mindig csúfoltak miatta, Japán buzi lány, aki a húzott szeműeket szereti és úgy akar kinézni, mint azok. Taláán, ha ezt annak számoljuk. Mindenki, aki szereti az animéket egyből ennek titulálható, vagy gyereknek, amiért "meséket" néz. Ellenben... Tényleg fogalmam sincs, hogy mi számít mostanában sztereotípiának. Sok minden ellen vagyok egyébként, előítéletek (pl. azért mert valaki néger, arab, fenetudja) meg ilyesmik
4. Hogyan érzed magad a JELEN pillanatban?
- Hát nagyon nagyon jóllakottan. A bal csuklóm már kezd fájni a rengeteg gépeléstől, hiszen éppen most fejeztem be az előző részt és írom ezt, ez után pedig kezdem a következő részt, de már fürdeni is nagyon szeretnék és inni egy kicsit. -Részletes leírás khm-
5. Mennyire aggaszt az idő múlása?
- Rémisztően. Rettegek az időtől. Vallásos gimbáziumba járok, az egyik reggeli áhitaton pedig a fejünkbe verték, hogy hiába mondjuk azt, hogy "ráérek még arra" nem biztos, hogy meg fogjuk élni azt a kort, mint a szüleink vagy nagyszüleink, ki tudja, hogy mi fog történni. Azóta rettegek az idő múlásától, bár nem mondom, hogy eddig nem féltem tőle.
6. Milyen vagy stresszhelyzetben?
- Ehm... Remegek, gyakran sírok, nem tudom kontrollálni az agyamat, egyszerre van melgem és fázok, teljesen kiver a víz és legfőképpen nem tudok beszélni a dadogásomtól. Nagyjából ilyen.
7. Van valamilyen szupertitkos tehetséged?
- Ha elmondanám nem lenne szupertitkos ;3
8. Melyik varázsol el jobban a felkelő Nap, vagy a teli Hold?
- Őszintén megmondom a felkelő nap, de nagyon keveset látom, mivel a késői kelés híve vagyok
9. Várod a nyarat? Ha igen, miért?
- Szerintem mindenki várja, mert végre nem lesz ilyen egetrengető hideg, de én sajnálom, hogy le kell majd vennem az én drága pulóvereimet. Ellenben a szünet miatt várom, hahahahaha.
10. Kedvenc könyved, kedvenc idézete?
- One Direction - Who We Are
Ugyan még nem olvastam végig, de a kedvenc idézetem eddig a szívem csücskétől Louis Tomlinsontól származik: "Work, work work. Take nothing for granted. Don't stop. DON'T STOP!"

3. Tíz kérdésem
1. Mennyire veszed természetesnek a rossz és jó dolgok alakulását az életedben? Szerinted egyensúlyban van a kettő és ugyanannyit kapsz mindenből, esetleg elbillen az egyensúly valamerre? Mit gondolsz, miért van úgy, ahogy van?
2. Mi az a dolog, amit mindenképpen el szeretnél érni életedben? (Ha nem számítjuk a legtöbb ember családalapítási vágyát és persze hogy "jó munka" vagy "sok pénz" legyen)
3. A tea vagy inkább más italok felé hajlasz gyakrabban? (Azt a személyes kérdéses mindenemet)
4. Hogyan ítéled meg magadat, mennyire jól beszéled az idegen nyelveket?
5. Vannak furcsa fóbiáid?
6. Hogyan reagálsz a kellemes, vagy éppen kellemetlen meglepetésekre? Mindig meg tudod tartani a hidegvéredet például az utóbbi esetén?
7. Inkább vissza vagy előrefelé mennél az időben? Hova, mikorra és miért?
8. Mi jut eszedbe elsőnek az idézetről: "Mondd, miért nem vagyok több, mint fájdalom a mellkasodban?"
9. Fejhallgató vagy pici bedugós füles? (Azt a személyes kérdés mindenemet már megint)
10. Mi lenne az első dolog, amit megtennél, ha egy napra a másik nem testébe kerülhetnél?

4. Akiknek küldöm:
1. Nem tudom, hogy szabad-e, de én vissza szeretném küldeni a díjat a csodás Naominak, akit már az elején megjelöltem. (Hát lelkem, vicces volt nekem a blogod elsőre, mire 20x rákattigtattam a Zouis címére, aztán rájöttem, hogy hol is keressem, hogy el tudjam olvasni, haha. De meglett ám, megvan a szemüvegem!)
2. A mi drága Dreamy Girl-ünknek
3. Cool Girls-nek (Imádom azt a blogot mióta elkezdtem, na ♥)
4. A drága tehetséges Loraa-nak
5. Természetesen az imádnivaló Lana-nak
6. Jucikámnak >w<
7. A Sinister csodás fordítójának és A Tanítvány írónőjének, Becca-nak

3 megjegyzés:

  1. Oh my god! :o Köszönöm! Nagyon,de nagyon köszönjük! ÓÓÓ,ugyan! Mi nagyon is örülünk neki,hogy tetszik a blog!
    KÖSZII! :*
    xxCoolGirls

    VálaszTörlés
  2. Juj, anime fan ^w^ Nekem mindig azt mondogatták, hogy nézem a szaros kínai meséimet... >.<
    Gratula a 2. díjhoz! :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, valahogy úgy nekem is! ;_;
      És köszönöm szépen! ♥♥

      Törlés